Stary rok kończę galerią pięknych samochodów Mitsubishi, głównie z lat 60-90, przy okazji moje postanowienie na rok 2014, to nauczyć się w końcu rozróżniać Evo VII, Evo VIII oraz Evo IX, ponieważ przyznam ze wstydem, że często mam z tym spore problemy, szczególnie w modelach po tuningu.
wtorek, 31 grudnia 2013
piątek, 27 grudnia 2013
288. Filmy #064: Toyota GT86.
sobota, 21 grudnia 2013
287. Samochody z duszą #01: Mazda RX-7 i Cosmo.
Zauważyłem, że w zależności od zainteresowań daną motoryzacją (japońska, niemiecka, amerykańska itp. itd.), niektórzy ludzie mają nieco inne poglądy na temat tzw. "samochodowej duszy". Poniżej, pierwszy wpis z serii przedstawiającej samochody, które zostawiły po sobie ślad, nadal zachwycają, wzbudzają ciekawość i pożądanie, nie można przejść obok nich obojętnie, ponieważ mają przyciągającą osobowość, dodatkowo wiele z nich nadal jest w obiegu. Być może kiedyś zmuszę się do dłuższego opisania mojego punktu widzenia "samochodowej duszy", ale teraz czas na japońskie samochody, na początek dwie ciekawe Mazdy. Przy okazji, jest to start nowej serii wpisów, bardziej nastawionych na ogólne opisy, ciekawostki i duuużo zdjęć (ale to NIE oznacza, że szczegółowe i obszerniejsze opisy poszczególnych modeli bądź generacji, nigdy na tym blogu nie powstaną).
czwartek, 12 grudnia 2013
286. Ciekawostki JDM #024: Cider-Z & Hondy po tuningu.
Datsun 240Z jako... kombi?! Ktoś zapragnął taką właśnie wersję, więc po prostu sam sobie stworzył. A poza tym, trochę tuningowych klimatów z lat 80, w wykonaniu samochodów Hondy.
poniedziałek, 9 grudnia 2013
285. Japońskie klasyki #07: Toyopet/Toyota Corona Mark II (X10/X20) + wstęp do X-serii.
Dzisiejszy opis samochodu będzie niedługi z racji tylko jednego modelu, w dodatku na jego temat dostępnych jest niewiele informacji, więc postanowiłem dołożyć trochę dłuższy wstęp, odnośnie całej serii "X". To bardzo ważna rodzina samochodów Toyoty, jednak nie jest dobrze znana w krajach z ruchem prawostronnym, ponieważ niemal wszystkie "nowsze" modele (od lat 90) produkowane były z przeznaczeniem na ruch lewostronny, więc miały kierownicę "po złej stronie". Ale moim zdaniem, wszystkie te samochody zasługują na większą popularność i uznanie. Informacje na temat japońskich klasyków i youngtimerów, przepływają w Polsce coraz silniej, póki co Datsun 240Z czy Skyline Hakosuka spędzają sen z powiek wielu osobom, a może za kilka lat to samo czeka Mark II albo Chaser (chociaż nie są to typowo sportowe samochody).
wtorek, 3 grudnia 2013
Subskrybuj:
Posty (Atom)