Niestety ostatnio brakuje mi czasu na obszerne wpisy, mam trochę rzeczy na głowie, do tego niedługo stracę dostęp do moich wszystkich materiałów, ale w kwietniu sprawy powinny się ustabilizować. Tak czy inaczej, wracając do tematu, co można zrobić ze zwykłą, japońską przednionapędówką, która posiada 1.3L pod maską? Można na przykład obniżyć, wrzucić ciekawą felgę, może nawet trochę unikalnego JDMu, umyć, wypolerować i nawoskować, potem zmontować klip z dubstepowym podkładem oraz garścią efektów specjalnych Adobe After Effects, albo...
piątek, 21 lutego 2014
czwartek, 13 lutego 2014
302. Zdjęcia #096: Klasyki.
Kolejna galeria starych, japońskich fur. Trochę wyścigowych klimatów oraz typowego, klasycznego piękna, wśród mniej lub bardziej znanych samochodów z Japonii.
poniedziałek, 10 lutego 2014
301. Filmy #065
Mitsubishi Eclipse z trzeciej i czwartej generacji, nie są tak cenione jak poprzednie, po części ze względu na brak mocnych wersji AWD. Ale to nie oznacza, że nie mogą być przedmiotem ciekawego projektu. Poniżej Eclipse 3G po ciekawych modyfikacjach. A na drugim filmie, szybki Skyline R34, podczas testu na 1/4 mili.
piątek, 7 lutego 2014
300. Zdjęcia #095: Toyota Celica I (A20/30).
Dodatek do poprzedniego wpisu, w którym był opis oldschoolowej Celicy z pierwszej generacji. Natomiast poniżej znajduje się duża galeria tego japońskiego klasyka.
środa, 5 lutego 2014
299. Japońskie klasyki #08: Toyota Celica I (A20/30).
Kilka miesięcy pisania i zbierania materiałów, ale w końcu się udało, do tego sporo fotek, broszur itd., wpis jest nimi naładowany do pełna, niczym baterie w Priusie ;) Pierwsza generacja Celicy, bywa uznawana przez niektórych ludzi za tą najbardziej cenioną i kultową. Od jakiegoś czasu, ze względu na globalne, internetowe społeczności pasjonatów, jak również coraz większą popularność i uznanie dla japońskich klasyków, zainteresowanie tym samochodem wzrasta, podobnie jak jego ceny. Pojawia się sporo ciekawych projektów, od restaurowania do oryginalnego stanu, poprzez modyfikacje z turbodoładowanymi silnikami, kończąc na przeznaczeniu do sportu. Celica z pierwszej generacji, produkowana od 1970 do 1977 roku, była sporym sukcesem dla Toyoty pod względem sprzedaży, dała początek jednej z ciekawszych i rozpoznawalnych serii sportowych samochodów na świecie.
Subskrybuj:
Posty (Atom)