Bardzo fajna prezentacja Mitsubishi FTO, dwa stare Nissany Skyline z pięknie brzmiącymi R6 oraz kolejny miejski samochód Suzuki z silnikiem od motocykla - wariat!
Overtuned Features: FTO GPX Mivec
FTO to ciekawy ale trochę zapomniany model, z tego względu, że jak wiadomo dostępny jest tylko z kierownicą po prawej stronie. W najmocniejszej wersji ma 200 KM wyciśnięte z wolnossącego silnika V6. FTO został wybrany samochodem roku w Japonii (1994/1995). Za rok stuknie mu 20 lat od debiutu na rynku.
Skyline 2000GT-B
Druga generacja (S50) Skyline z lat 1963-1968. Samochód sprzedawany był jako Prince Skyline lub Nissan Prince Skyline. Wersja z filmu jest najmocniejsza dla tej generacji, posiada 2-litrowy silnik R6 o mocy 125 KM.
RARE: 1972 Nissan Skyline 2000GT Accelerations
Kolejny Skyline, tym razem z dobrze znanej trzeciej generacji (C10), w której narodziła się pierwsza wersja GT-R. Jednak egzemplarz z filmu - sądząc po opisie - to wersja GT, ale tak czy inaczej robi wrażenie!
Blits Bezit - Suzuki SCX 1000R
Jeździ już trochę modeli Suzuki Cappuccino z silnikami od motocykla Suzuki Hayabusa, więc czemu nie miałyby powstawać inne, podobne projekty. Samochód z powyższego filmu, to był Suzuki SC100 (w Japonii zwane Cervo), seryjnie pod maską miał sobie silnik 1.0L o mocy 50 KM (w wersji eksportowej). Jednak właściciel z Holandii postanowił zaszaleć i zrobił swap silnika. Nazwał swój samochód Suzuki SCX 1000R, ponieważ napędza go... silnik z motocykla Suzuki GSX-R1000! Czyli 1.0L 180 KM. Osiągi? 0-100 km/h: 4.8 s., prędkość maksymalna 225 km/h. Robi wrażenie.
Pozostałe serie filmów: http://staryjaponiec.blogspot.com/search/label/filmy
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz