Achim Fischer Suzuki Swift 16v Part 1
Suzuki Swift MK1 w wyścigowej specyfikacji: wolnossący 1.3L o mocy 180 KM, masa 698 kg, od 0 do 100 km/h w 4,6 s. Chętnie zamieniłbym mojego MK3 na tego wariata hehe. Tutaj więcej na temat powyższego Swifta: http://www.autobild.de/artikel/tracktest-suzuki-swift-42847.html
Datsun 120y turbo The Beast T10 (Group B)
Nissan/Datsun Sunny w hardcorowej wersji. Ostatni tylnonapędowy Sunny.
Toyota AE86 N2 spec
Kolejny model który budował sportową renomę Toyoty przez lata, niestety trochę pomijając Europę. Klasyczna AE86, z ciekawymi modami: 5AG (4AG stroker) + 6-biegowa skrzynia z Hondy S2000 AP1.
2012 SUZUKA Challenge GP FD3S Time Attack Class4R Fastest
Mazda RX-7 FD na torze Suzuka, w niezłym towarzystwie.
50cima Drift 50シーマ ドリフト IN徳島カートランド TKL マーベリック
Nissan Cima F50 nie jest zbyt popularnym driftowozem (choć Japończycy będą latać bokiem we wszystkim, co ma napęd na tył... choć to też nie jest regułą hehe), to ciężka limuzyna z V8 lub V6 pod maską, która w hierarchii luksusu Nissana była na drugim miejscu, za Presidentem. Ale mimo wszystko można ją czasami zobaczyć na zlotach driftingu, tak jak na powyższym filmie.
Pozostałe serie filmów: http://staryjaponiec.blogspot.com/search/label/filmy
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz