Honda S800 i CR-X oraz Toyota MR2 podczas japońskiej gymkhana z lat 80, Ryan Tuerck upalający swojego 240SX z 1JZ, drift Toyotą Mark II na Tsukuba oraz dwa onboardy z australijskiego wyścigu Targa Adelaide - wściekłe cztery cylindry Corolli AE86 oraz walka z trakcją w mocnym, tylnonapędowym Skyline R32.
Drift: TOYOTA JZX100 MARK2 TourerV
Toyoty X100 to popularne i cenione driftowozy w krajach z ruchem lewostronnym jak Japonia, Australia, Nowa Zelandia itp. To również dobre bazy do modyfikacji, 1JZ pod maską i cała masa dostępnych części, przekładają się na niesłabnącą popularność. Kiedyś te samochody służyły do komfortowego podróżowania często w formie taxi, a teraz ich żywiołem bywają tory wyścigowe/driftingowe, jak na japońskie samochody przystało.
1988 All Japan Gymkhana Class D
Honda S800, Honda CR-X I, Toyota MR2 W10 oraz... nie jestem pewien co to za wynalazek, który jedzie trzeci w kolejności. Ale na tych starych, japońskich zawodach gymkhana często jeździły takie kosmiczne projekty, że ten powyższy mnie nie dziwi. Swoją drogą Honda S800 z obciętym dachem też prezentuje się zjawiskowo.
Off Seasons Two: Ryan Tuerck Drifts The Wild: Tuerck'd Ep. 6
Film który ma półtora miliona wyświetleń, jest raczej znany większości, ale co mi tam. Screamer 1JZ, but w podłogę i kręte drogi.
Targa Night Stage - AE86
To jest to, z czego znane są stare, kultowe Corolle! Przy okazji, impreza to australijska Targa Adelaide.
2013 Targa Night Sprint Wayville Show grounds #48 R32 GTST RB25 Neo
Ta sama impreza co wyżej (rok później), ale z perspektywy Skyline R32. Trochę problemy z trakcją ;-) ale to nie jest GT-R, tylko GTS-T, czyli napęd na tył.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz