Pages - Menu

niedziela, 17 stycznia 2016

365. Zdjęcia #118: Lexus SC300 & SC400 (Toyota Soarer) Z30.

365. Zdjęcia #118: Lexus SC300 & SC400 (Toyota Soarer) Z30. staryjaponiec blog
50 zdjęć Lexusa SC300 i SC400, w tym oczywiście japońskiego odpowiednika, czyli Toyoty Soarer. Myślę, że taka porcja wystarczy, na ukazanie tego samochodu z niemal każdej "strony", dla mnie osobiście ma on ciekawy potencjał, podoba mi się. Opis samochodu, znajduje się oczywiście w poprzednim wpisie.







Tradycyjnie, po kliknięciu na fotkę otworzy się blogowa przeglądarka zdjęć.




japońskie sportowe samochody, Lexus SC300

Toyota Soarer, grand touring, luksusowe samochody

Lexus SC300, SC400, sportowe auta

Biały Lexus SC, japońskie samochody

Samochody klasy GT, Lexus SC

Lexus SC300, SC400

Lexus SC300, SC400, wnętrze, interior, w środku

Japońskie sportowe samochody, Toyota Soarer, Lexus SC300, SC400, Z30

Lexus SC300, manga, anime, samochody

Lexus SC400, 1UZ-FE, samochody z silnikiem V8, auta z lat 90

Lexus SC300, sportowe samochody

Lexus SC, Toyota Soarer, sportowe auta, japońskie

Czarny Lexus SC, Toyota Soarer, samochody GT

Lexus SC300, SC400, Toyota Soarer, jak wygląda

Przód Lexusa SC, japońskie sportowe auta

Lexus SC, Toyota Soarer, po tuningu, modyfikacje, JDM

Lexus SC po faceliftingu, sportowe samochody

Lexus SC300 widebody, poszerzony

Toyota Soarer, drift, JDM

Lexus SC, silnik, tuning

Toyota Soarer, drifting, samochody

Lexus SC, Toyota Soarer, Z30, sportowe auta

Toyota Soarer, JZZ30, wyścigi, time attack

Toyota Soarer, JZZ30, sportowe samochody, japońska motoryzacja

Toyota Soarer, JZZ30, UZZ30, Lexus SC300, SC400

Toyota Soarer, JZZ30, UZZ30, Lexus SC300, SC400

Toyota Soarer, JZZ30, UZZ30, Lexus SC300, SC400

Toyota Soarer, JZZ30, UZZ30, Lexus SC300, SC400

Toyota Soarer, JZZ30, UZZ30, Lexus SC300, SC400, tuning

1UZ-FE, 4.0L, silnik V8, Lexus SC400

Lexus SC300, SC400, japońskie sportowe auta

Toyota Soarer, popularne samochody do driftu

Lexus SC300, SC400, samochody GT

Lexus SC300, SC400, Toyota Soarer, JZZ30, UZZ30

Lexus SC300, SC400

Toyota Soarer, Z30, luksusowe samochody, V8

Lexus SC300, SC400, japońskie samochody, sportowe auta

Toyota Soarer, JZZ30, UZZ30, samochody z Japonii, mało znane auta

Toyota Soarer, wnętrze, auta z lat 90

Toyota Soarer, Lexus SC300, samochody do driftu, sportu

Lexus SC300, auta do driftu, latanie bokiem, sport

Lexus SC300, SC400, ciekawe samochody

Toyota Soarer, auta do driftingu, japońskie, JZZ30

Lexus SC300, SC400, ciekawe samochody z lat 90

Toyota Soarer, UZZ32, luksusowe samochody, auta z silnikiem V8, samochody z Japonii, ciekawe auta z lat 90

Lexus SC300, tuning, samochody, zdjęcia

Toyota Soarer, samochody do driftu

Toyota Soarer, komfortowe samochody, luksusowe auta

Lexus SC300, drifting, samochody do latania bokiem, japońska motoryzacja

Lexus SC300, SC400, Toyota Soarer, Z30, UZZ30, JZZ30, japońskie samochody, luksusowe, komfortowe, tuning, zdjęcia, auta po modyfikacjach

4 komentarze:

  1. Także lubię japońskie zabawki, natomiast nie jest fanem tuningu a raczej samochodów zachowanych maksymalnie w oryginalnym stanie. Szukam teraz jakiegoś japończyka z silnikiem 1UZ-FE. Czy oprócz lexusa LS400 są inna samochody w roczniku najlepiej powyżej 95roku godne zainteresowania?
    Dzięki za informacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym silnikiem, jedynie Lexus GS 400, jeśli miałby mieć kierownicę po lewej stronie.

      Usuń
    2. a ls 400? nie ma takiego GS-a, do wyboru
      gs300 z 2jzge pod maska badz gs430 z 3uzfe pod maska

      Usuń
  2. zapomniałeś kolego (autorze artykułu) o Lexusie SC400, o którym sam piszesz. Też ma silnik 1UZ-FE. Piotr, jeżeli nie jesteś fanem tuningu to szukaj LS400 lub GS400 (ciężej) z końcówki produkcji, czyli 1998-2000. Wówczas trafisz na wersję 1UZ-FE wyposażoną w zmienne fazy rozrządu VVTI. Osobiście, gdy kiedyś zobaczyłem SC400 to stwierdziłem, że to brzydki lexus o ociężałej sylwetce. Następnie niecałe dwa lata temu kupiłem zdekompletowanego SC400 bez dokumentów właśnie dla silnika 1UZ do mojego projektu, który chodził mi po głowie. Z różnych powodów temat w poczekalni i . . . zdarzył się paradoks. Po wielu przemyśleniach naszła mnie ochota na wskrzeszenie SC400 gdyż ponieważ zaczął mi się bardzo podobać. Nadal twierdzę, że w oryginale wygląd nie powala, zwłaszcza że kola są tak głęboko w nadkolach ale odrobinę wyobraźni (i kasy ofkorzzz) i można z tego samochodu wydobyć jego potencjał. Na pewno samochód ma charakter i jest bardzo dobrze zbudowany, bez powszechnych obecnie oszczędności. W mojej ocenie jego jedyna wada do spora masa własna (SC400 ok 1600kg) i automatyczna skrzynia biegów która zamula REWELACYJNY silnik. Pod swoje "projektowe" plany dokupiłem sprężarkę Rootsa (kompresor), więc w moim wypadku wchodził w grę tylko silnik z pierwszych lat produkcji. Do 1994r 1UZ-FE mial grube korbowody i znosił bardzo dużo. Pozdrawiam yaaro

    OdpowiedzUsuń