Stary rok kończę galerią pięknych samochodów Mitsubishi, głównie z lat 60-90, przy okazji moje postanowienie na rok 2014, to nauczyć się w końcu rozróżniać Evo VII, Evo VIII oraz Evo IX, ponieważ przyznam ze wstydem, że często mam z tym spore problemy, szczególnie w modelach po tuningu.
Mitsubishi Eclipse 3G
Mitsubishi 3000GT (GTO)
Mitsubishi Colt CA0
Mitsubishi Galant GTO
Mitsubishi Dignity
Mitsubishi Eclipse 3G
Mitsubishi Colt Galant
Mitsubishi Galant Sigma
Mitsubishi Lancer Evolution
Mitsubishi FTO
Mitsubishi Eclipse 3G
Mitsubishi L300
Mitsubishi Diamante II
Mitsubishi 3000GT (GTO)
Mitsubishi Lancer Evolution
Mitsubishi Lancer Evolution
Mitsubishi Lancer
Mitsubishi Galant VIII
Mitsubishi Eclipse 3G
Mitsubishi Galant VI
Mitsubishi Mirage (Lancer)
Mitsubishi Minica
Mitsubishi Galant GTO
Mitsubishi Lancer II EX
Mitsubishi Colt CA0
Mitsubishi Proudia
Mitsubishi Diamante II
Mitsubishi Starion
Mitsubishi Dignity
Mitsubishi Colt Galant, FTO & Lancer I
Mitsubishi Diamante I
Mitsubishi FTO
Mitsubishi Lancer I
Mitsubishi Starion
Mitsubishi Diamante I
Mitsubishi Galant GSR
Mitsubishi Diamante I
Mitsubishi Lancer Evolution
Mitsubishi 3000GT (GTO)
Mitsubishi Eclipse 2G
Mitsubishi Diamante I
Mitsubishi Galant VII
Te trzy Evo najłatwiej odróżnić po przednim zderzaku i tylnym spojlerze. Mi przynajmniej się to udaje odkąd zauważyłem te dwa charakterystyczne elementy ;)
OdpowiedzUsuńFakt, jest kilka elementów odróżniających te trzy dość podobne generacje. Musze sobie je wbić do głowy ;) Gorzej, gdy jakikolwiek Lancer Evo jest po grubych modyfikacjach.
UsuńŚwietne auta, zawsze lubiłem serię Lancer Evolution, ale że Mitsubishi miało też muscle car'y to dowiedziałem sie dopiero dziś, swoją drogą spoko blog, chyba zawitam tu na dłużej:)
OdpowiedzUsuńtrzeba przyznać, że ta marka ma "to coś". Nie pogardziłbym
OdpowiedzUsuńTen Galant VIII to nie EA, tylko EC5W, czyli VR-4, w tym przypadku Type-S
OdpowiedzUsuńDzięki. Poprawione.
Usuńźle poprawione bo EC5W oznaczało model kombi. Zaprezentowany sedan to EC5A
UsuńTak samo Galant VI gen w wersji VR4 miał oznaczenie E39A.