niedziela, 27 stycznia 2013
piątek, 25 stycznia 2013
środa, 23 stycznia 2013
wtorek, 22 stycznia 2013
poniedziałek, 21 stycznia 2013
170. Zdjęcia #055: Toyota X80 - Chaser, Cresta, Mark II & Cressida.
Następna (spora) porcja fotek tylnonapędowych sedanów Toyoty, z serii X. Tym razem kolejna, starsza płyta podłogowa - X80. Oprócz japońskiej trójki, obecna była także Cressida. Cztery modele X80 produkowane były głównie w latach 1988-1992 (z wyjątkiem Cressidy na Bliskim Wschodzie - do 1996 r., oraz Mark II w Japonii - do 1995 r.). Wszystkie miały napęd na tył. Cressida oferowana była poza Japonią (miała kierownicę po "naszej" - lewej stronie), można przyjąć, że została odpowiednikiem modeli JDM X80. Jednak posiadała inną gamę silników i różniła się nieco wizualnie. Niestety, ta generacja nie była już oferowana w Europie, tak jak poprzednie (w zamian mieliśmy przednionapędową Camry).
piątek, 18 stycznia 2013
169. Japońskie koncepty #03: Jiotto Caspita.
"F1 On The Road". Tak brzmiały slogany zapowiadające ten samochód pod koniec lat 80. Choć w rzeczywistości, miał on być raczej drogowym odpowiednikiem wyścigowych pojazdów Grupy C. Stworzony w 1988 roku, Jiotto Caspita to bardzo ciekawy, prototyp supersamochodu z Japonii, który miał szansę wejść do produkcji.
środa, 16 stycznia 2013
wtorek, 15 stycznia 2013
167. Subaru Impreza I (GC, GF, GM).
Nie może tu zabraknąć opisu tego kultowego samochodu, na obecną chwilę - pierwsza generacja. Napęd na cztery koła, 4-cylindrowy boxer pod maską, emblematy Subaru STi w kolorze Pantone 1935C, to cechy charakterystyczne dla najlepszych wersji Imprezy.
piątek, 11 stycznia 2013
wtorek, 8 stycznia 2013
165. Ciekawostki JDM #003
Kilka zdjęć z broszur/magazynów, modyfikacje pewnej mini-ciężarówki oraz Subaru Impreza z "męską oponą" hehe.
poniedziałek, 7 stycznia 2013
164. Filmy #037
środa, 2 stycznia 2013
163. Japońskie koncepty #02: Subaru F624 Estremo.
4-drzwiowy sedan, z dachem typu "T-top", boxerem twin turbo oraz wnętrzem wypełnionym elektroniką. "Estremo" znaczy po włosku ekstremalny. I chyba taki właśnie był ten koncept. Został zaprezentowany w 1987 roku podczas Tokyo Motor Show oraz Internationale Automobil-Ausstellung we Frankfurcie.
Subskrybuj:
Posty (Atom)